niedziela, 31 października 2010

Gamma Zone


Tak, to prawda, Avalon nie jest już częścią Black Bolta. Zacznę przewrotnie, bo niektóre pytania w moja stronę wciąż się powtarzają, więc czas na jakieś hurtowe wyjaśnienia.

Jakoś nigdy tego nie ukrywałem zbytnio i żadna to tajemnica była, że od około dwóch lat nie jest mi po drodze z Avalonem. Nie podoba mi się sposób zarządzania stroną i nie cieszy mnie kierunek, w którym się ona rozwija. A właściwie to tylko o tym mówi, tak naprawdę drepcząc jedynie w miejscu, a nawet cofając się w rozwoju ostatnimi czasy. Ale może to tylko moje zdanie. W każdym razie zmęczyło mnie nieustanne oczekiwanie, zostawianie wszystkiego na później, olewactwo, miejscami fuszerka, no i przede wszystkim ciągłe proszenie się o cokolwiek, nawet o poprawianie błędów. Ale może to też wyłącznie moje dziwne widzimisię.

W każdym razie, wszystko to kompletnie zabiło mój entuzjazm związany z tworzeniem i rozwojem Gamma Zone, jednego z działów rzeczonego Avalonu, a najprostszym wyjściem wydawało się rzucenie tego wszystkiego w pizdu, mimo że tak dużo pracy i zaangażowania przez kilka lat w to włożyłem. Lecz za bardzo to polubiłem, można by nawet rzecz, że uzależniłem się od zielonego, żeby ot tak z tym zerwać. Poza tym mam już strasznie długie wici w gamma półświatku, których szkoda marnować, oraz przede wszystkim założyłem sobie kiedyś, że przerobie i opiszę wszystkie hulkowe komiksy, więc nie ważne gdzie to zrobię, skończę co zacząłem i już. Wszak Gamma Zone to Black Bolt, a Black Bolt to Gamma Zone.

Tak właśnie, bo blog ten, który początkowo miał być tylko dodatkiem i głupotką, szybko i łatwo ewoluował w coś więcej. W coś, co śmiało można nazwać nowym Gamma Zone. Innymi słowy, październikowy eksperyment się powiódł. Da się tu puszczać newsy i streszczenia, nie wspominając już o całej reszcie, która obecnie jest dla mnie trochę ważniejsza. Trzeba tylko jakieś standardy wypracować, ale z domniemaną pomocą kilku osób gładko pójdzie. I jedyne co wtedy pozostanie, to promocja tego miejsca, lecz o tym kiedy indziej.

Tymczasem pora nadać hasłu Smash Them All ! ! ! zupełnie nowego znaczenia...

4 komentarze:

Bla-Bolt pisze...

... niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach niach...

A tak na serio, to musiałem cokolwiek napisać, żeby przedefiniować bloga, bo w pierwszym wpisie zadałem, że to tylko zaplecze GZ będzie, a przecież już tak nie jest :P

Anonimowy pisze...

Każdy orze jak może, bury misiu ;p

~Anonymous

Lokus pisze...

Szkoda że Avalon staje się taki jak widać. Nawet dla zwykłego czytelnika jak ja, już od kilku miesięcy widać było, że źle się tam dzieje. Pozostaje liczyć, że nadejdą lepsze czasy bo my (DCMultiverse) w wielu rzeczach wzorowaliśmy się na Avalonie.
Co do bloga: fajnie że Gamman Zone będzie kontynuowane. Nawet jeśli nie jest to moja ulubiona część Marvela. No ale maniak rozumie maniaka i trzyma kciuki za dalszy rozwój tego miejsca.

Bla-Bolt pisze...

W Maniakalnej Kupie Siła ! ;)

Prześlij komentarz

Uwaga!

Pamiętaj tylko proszę o kulturze osobistej i ortografii. Spam będzie usuwany automatycznie. A jeśli postujesz jako Anonim, bo nie masz żadnego z wymienionych na rozwijanej liście loginów, to chociaż podpisz się w treści pozostawionej wiadomości. To wszystko :)

Miłego komentowania!