środa, 21 lipca 2021

GFS #12: Incredible Hulk (1982)


Natrafiłem ostatnio w Internecie na kilka kart tytułowych z poszczególnych odcinków serialu animowanego Incredible Hulk z 1982 roku i tak mi się spodobały, że od razu postanowiłem poszukać wszystkich. Zrobiłem sobie z tego post na bloga i zapisałem obrazki, na pewno jeszcze kiedyś mi się przydadzą. A przy okazji odświeżyłem kolumnę Gamma Fun Stuff.

Najpierw dwie kultowe stopklatki z czołówki, a później plansze tytułowe wszystkich trzynastu odcinków. Miłego oglądania.



Odcinek 1 - "Tomb of the Unknown Hulk"


Odcinek 2 - "Prisoner of the Monster"


Odcinek 3 - "Origin of the Hulk"


Odcinek 4 - "When Monsters Meet"


Odcinek 5 - "The Cyclops Project"


Odcinek 6 - "Bruce Banner Unmasked"


Odcinek 7 - "The Creature and The Cavegirl"


Odcinek 8 - "It Lives! It Grows! It Destroys!"


Odcinek 9 - "The Incredible Shrinking Hulk"


Odcinek 10 - "Punks on Wheels"


Odcinek 11 - "Enter: She-Hulk"


Odcinek 12 - "The Boy Who Saw Tomorrow"


Odcinek 13 - "The Hulk Destroys Bruce Banner"


Do następnej funtastycznej odsłony GFS.

2 komentarze:

Bla-Bolt pisze...

test

Bla-Bolt pisze...

Nie wiem, kto rysował te karty, ale design postaci opierali ponoć na komiksach Sala Buscemy.

Prześlij komentarz

Uwaga!

Pamiętaj tylko proszę o kulturze osobistej i ortografii. Spam będzie usuwany automatycznie. A jeśli postujesz jako Anonim, bo nie masz żadnego z wymienionych na rozwijanej liście loginów, to chociaż podpisz się w treści pozostawionej wiadomości. To wszystko :)

Miłego komentowania!