wtorek, 11 stycznia 2011

GFS #6: Incredible Musical


Wiele się ostatnio mówiło o Spider-Man: Turn Off The Dark, czyli debiucie Pająka na deskach Broadway'u. Przedstawienie to ma dzisiaj swoją premierę. A może tylko miało mieć i zostało przesunięte. Przestałem dokładnie śledzić wiadomości z tym związane, ale słyszałem o jakichś kłopotach z obsadą i tym podobnych. Nieważne, wszak nie o tym chciałem.

Bo Hulk tymczasem ma już swój musical od ponad miesiąca, a mało kto o tym słyszał. Fundusze i efekty specjalne może nie takie jak te zapowiadane u Pająka, ale trudno będzie przebić to, co tutaj ujrzycie. No i co najważniejsze, całe przedstawienie trwa tylko trzy i pół minut, więc na pewno nikt nie zdąży się zanudzić popisami tanecznymi i wokalnymi twórców.


Powyższy filmik jest dziełem Captain Hippo - małej, nowojorskiej grupy zajmującą się tworzeniem animacji, klipów, muzyki i tym podobnych. To nie jedyna ich produkcja, więc warto przyjrzeć się dokładniej ich stronie internetowej, albo sprawdzić konto na YouTube. A prezentowane dziś wideo znalazłem na Hulkington Post - miejscu, gdzie niejednego hulkowego newsa i ciekawostkę można znaleźć (strona fajna, ale była, bo dość szybko zdechła).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga!

Pamiętaj tylko proszę o kulturze osobistej i ortografii. Spam będzie usuwany automatycznie. A jeśli postujesz jako Anonim, bo nie masz żadnego z wymienionych na rozwijanej liście loginów, to chociaż podpisz się w treści pozostawionej wiadomości. To wszystko :)

Miłego komentowania!